Heidis ting og tang: Jeg blei også tagget, gitt
Google

tirsdag 25. september 2007

Jeg blei også tagget, gitt

Jeg har blitt tagget av FruDart, og dette er hva som skal gjøres:
1. Link til den som har tagget deg
2. Fortell 7 sannheter om deg, litt forskjellig og litt rart!
3. Tagg 7 folk i slutten av blogginnlegget
4. Legg en melding i bloggen deres og gi dem beskjed om at de har blitt tagget

Her er 7 ting om meg:
1. Jesus er min aller beste venn
2. Jeg har vært norgesmester i kor
3. Fotball er lidenskap, og Strømsgodset er best
4. Ja, jeg bor i Ålesund, men kommer ALDRI til å like potetball.
5. Lars Ulrik er oppkalt etter mammas første kjæreste, som er berømt i dag.
6. Det hender jeg savner singellivet med fotball, frihet og moro
7. Drømmeferien går til Irland. Publiv, Guinness og FLOTT musikk

 

De 7 jeg har tagget, er:Lottemor,   Smileull,  Wencha,  Miann,  Retz,  Kristin Helene, Strikkelise

Ingen kommentarer: