Heidis ting og tang: Strikkekafe 20,mai
Google

søndag 20. mai 2007

Strikkekafe 20,mai


Marit flørter med Johan, Kristin flørter med kamera....


Ronille og Unni koser seg med kake og kaffi


Miann og Alice hekler

Så var det dags for strikkekafe igjen, det er bestandig like hyggelig.Siste gangen i MIan,s atelier, neste gang blir det innvielse av hennes nye sted. DET blir artig ja.
Vi hadde det selfølgelig kjempekoselig, Miann, hennes datter Anna, Ronille, Unni, Alice, hennes datter Lisbeth, Mar(er)it, Kristi, hennes sønn Johan, som feiret sin 3mnd-dag- Han er allerede dreven på strikkekafe, også jeg da ;-)


5 kommentarer:

Fru Dart sa...

Ja det er alltid koselig å samles slik. Gleder meg allerede til neste treff ;-)

Anonym sa...

Tusen takk for koselig samvær :o)))
DET gliset da....
;o)
Klem,
U9

Anonym sa...

Så koselig vi har hatt det :)) Dette er bare så moro, så eg gleder meg til neste cafè :)) Ha ei fin veke *klem*

Wenche sa...

Ser at dere hadde det koselig.......neste gang skal jeg bli med

Anna Lisa sa...

Så artig og koselig det ser ut med strikkekafè... Ønsker deg ein fin dag.Klem